Mocca-cases

Op deze pagina vindt u enkele willekeurige voorbeelden van onze werkzaamheden. 

Andere cases lezen? Refresh deze pagina of kies uit het menu hieronder.

Luisterboek De overgave van Floor (Renee van Amstel)

de overgave van floorDe overgave van Floor is een erotische roman van Renee van Amstel (Karakter Uitgevers, 2012). Floor is een succesvolle high potential bij een telecombedrijf. Ze is begin dertig, leuk om te zien en gezegend met een gezonde dosis humor en relativersingsvermogen. Op een feestje ontmoet ze Rick, een paar jaar ouder, aantrekkelijk en als registeraccountant bezig met een veelbelovende carrière. Binnen een uur is Floor hopeloos verliefd en binnen een week hebben ze een relatie.

Evelyn Strube las voor Dedicon de luisterversie van De overgave van Floor in. Een preview kunt u hieronder luisteren.

.

Luisterboek Moffel en Piertje (Lieneke Dijkzeul)

moffelpiertjeboekBijna iedere kleuter die wel eens naar SchoolTV kijkt, kent Moffel en Piertje: een mol en een pier die samen onder de grond in een hol wonen en allerlei avonturen beleven. Moffel is nieuwsgierig en eigenzinnig en Piertje is voorzichtig. Elke week trekken ze de wijde wereld in om antwoord te vinden op al hun vragen. Ze zijn net als kleuters nieuwsgierig naar de wereld om hen heen. De boeken over Moffel en Piertje worden geschreven Lieneke Dijkzeul en uitgegeven door Lemniscaat.

Evelyn Strube las voor Dedicon een van de boeken over Moffel en Piertje in als luisterboek. Hieronder kunt u een preview beluisteren.

.

Communicatie voor Oostlanddag

_Oostlanddag2013-030De Oostlanddag is een jaarlijks evenement voor ondernemers uit de gemeenten Pijnacker-Nootdorp en Lansingerland. De bijeenkomst wordt georganiseerd door VNO-NCW Oostland, Rabobank Zuid-Holland Midden, Ondernemersvereniging Pijnacker-Nootdorp, LTO-Noord Glaskracht, NOOVA, Ondernemend 3B en de beide gemeenten.

Mario van Vliet (Mocca) werd gevraagd de communicatie rondom Oostlanddag 2014 (op 2 oktober in Nootdorp) te verzorgen. Onder deze communicatietaken vallen onder meer: persberichten, webteksten, uitnodigingen, social media en het aansturen van schrijvers die verslagen maken van de workshops tijdens de Oostlanddag.

 

.